Vragen over je bestelling en levering

Waarom heb ik geen e-mailbevestiging ontvangen?
Misschien is je mailbevestiging tussen je ongewenste mail beland?Als je niet direct na je bestelling een e-mail hebt ontvangen, heb je mogelijk een verkeerd mailadres ingevoerd of is het bestelproces niet correct voltooid.Neem in dit geval contact op met de klantenservice. Daar helpen ze je graag verder! 

Waar is mijn pakket?
Onder ‘Mijn bestellingen’ vind je een overzicht van je laatste bestellingen. Je kunt daar de status van je bestellingen bekijken en van elke bestelling de details bekijken.Zodra je bestelling ons verlaat ontvang je een verzendbevestiging per e-mail. Hierin vind je ook de trackingcode van je pakket. 

Je was niet thuis?
In dit geval zijn er verschillende mogelijkheden: of er volgt een nieuwe bezorgpoging of je ontvangt een bericht dat je pakket in het dichtstbijzijnde postfiliaal is bezorgd. Controleer in dit geval ook de tracking van de verzending. Daar kun je snel zien waar je pakket op dit moment is.Gebruik de mogelijkheid van een afwijkend afleveradres. Zo kun je je pakket bijvoorbeeld ook op je werk laten bezorgen. 

Het pakket is beschadigd. Wat kan ik doen?
Mocht het voorkomen dat je je pakket in beschadigde toestand ontvangt, onderteken dan het ontvangstformulier alleen onder voorbehoud. Dat betekent dat de goederen beschadigd kunnen zijn. Als er geen mogelijkheid is om te tekenen onder voorbehoud, neem het pakket dan niet aan.Als je de schade aan het pakket pas na ontvangst opmerkt, vragen wij je om de inhoud ook op schade te controleren. Als niet alleen de verpakking is beschadigd, maar ook de inhoud, neem dan contact op met de klantenservice.Belangrijk: Als je het pakket of de goederen beschadigd ontvangt, hebben wij voor de afwikkeling van het schadeformulier een foto nodig van de beschadigde goederen. Stuur ons alsjeblieft deze foto samen met je contactgegevens toe. Gooi de beschadigde verpakking en inhoud alsjeblieft niet weg, omdat wij deze voor eventuele schadeclaims nodig kunnen hebben.