Bestelling annuleren of wijzigen

Neem contact op met onze klantenservice. Zolang de bestelling nog niet verpakt is, kun je deze nog wijzigen of annuleren.Wij doen ons best om je wensen te vervullen. Houd er rekening mee, dat het pakket al verpakt of verzonden kan zijn. In dit geval zijn wijzigingen helaas niet meer mogelijk.Als het pakket nog niet verpakt of verzonden is, wordt de bestelling geblokkeerd, tot je gewenste wijzigingen doorgegeven zijn.Houd er rekening mee dat als je een bestelling voor een enkel product annuleert, je mogelijk verzendkosten moet betalen als je onder het minimale gratis verzendbedrag uitkomt.
Als het pakket al in het verzendproces is, moet je voor het voor wijzigingen of annuleringen terugsturen.Om wijzigingen van je bestelling snel door te kunnen voeren, geef alsjeblieft bij de eerste mail al de volgende informatie op:Voor- en achternaamBestelnummerwat gewijzigd, geannuleerd of toegevoegd moet worden (eventueel artikelnummer, kleur, grootte, etc.)

In het geval van een annulering waarbij wij het geld al van je hebben ontvangen, laat ons weten of je het bedrag in de vorm van een tegoedbon wil ontvangen of moet worden geretourneerd. 
Als je vooraf hebt betaald, vermeld dan alsjeblieft ook je IBAN en BIC-nummers.)
Als je nog iets aan je pakket wilt toevoegen, vertel ons dan welke betaalmethode je voor de bijkomende kosten wil gebruiken. De betaalmethode kan achteraf helaas niet in het klant overzicht worden gewijzigd.Mocht je de verkeerde betaalmethode gekozen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice. Je kunt het bezorgadres laten wijzigen door contact op te nemen met onze klantenservice.
Mocht je pakket al verzonden zijn, dan kan onze klantenservice de pakketdienst daarvan op de hoogte stellen. Echter is er geen 100% zekerheid dat het pakket ook daadwerkelijk naar het nieuwe adres gestuurd kan worden.