Garantievoorwaarden

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens het transport, of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je dan verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Indien het cosmeticaproduct bij juist gebruik en binnen de uiterste houdbaarheidsdatum, niet in goede staat verkeerd, hetzij bedorven is, valt het binnen de garantie.
Voor juist gebruik gelden tevens de volgende aanwijzingen, tenzij anders vermeld:

  • Omgevingstemperatuur van het product ligt tussen de 5˚C en 35˚C;
  • Het product in de verpakking niet in aanraking laten komen met water of andere stoffen;
  • Na gebruik de verpakking altijd direct goed sluiten.

Op alle overige artikelen geldt – indien anders vermeld – de wettelijke garantieperiode van minimaal twee jaar. Tevens vind je hierover aanwijzingen voor juist gebruik bij het desbetreffende artikel in de webshop of in de bijbehorende handleiding.

Klachten

Het kan altijd gebeuren dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sparkle4all.nl.

Leidt dit niet tot een adequate oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is, kunnen consumenten in de EU ook klachten melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.